Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Contacten Hotmail Helpdesk Bellen

Als u het antwoord vindt op alle vragen van uw Hotmail-account, dan bent u hier aan het juiste adres.

Snelle stappen om afzonderlijke e-mails in uw Hotmail-account bij te houden

Uw Hotmail-account biedt u deze uiterst efficiënte optie voor het volgen van de e-mailberichten die u naar andere gebruikers heeft verzonden. U kunt zowel de bezorging als het zien van het bericht volgen. Het mechanisme is eenvoudig, u stuurt een verzoek naar de andere gebruiker en bij ontvangst van het bericht, en zij keuren het goed. U kunt deze functie toepassen op alle berichten in uw inbox, maar u kunt dit het beste alleen inschakelen voor belangrijke e-mails. In het volgende gedeelte van deze blog hebben we de snelle stappen vermeld voor het volgen van een enkel bericht dat je vanaf je ID hebt verzonden.

Hotmail Belgie
Hotmail Belgie

Voor alle andere informatie en begeleiding met betrekking tot de accounts hoeft u ons alleen maar te bellen via de Hotmail Helpdesk Bellen + 32-9865478 en we zullen ervoor zorgen dat alle bugs die de hinder veroorzaken tijdens het werken onmiddellijk worden opgelost en verholpen. Omdat de helpdesk de klok rond actief is, kunnen de gebruikers op elk moment zonder vertraging contact met ons opnemen.

Hoe kunt u uw VERZONDEN e-mail volgen in Hotmail-account?

  • De eerste stap is om u aan te melden bij uw ID via het browservenster met behulp van de inloggegevens
  • Klik vervolgens, terwijl u naar het postvak IN wordt geleid, op de optie NIEUWE E-MAIL en het nieuwe berichtvenster verschijnt
  • Scroll in dit NIEUWE E-MAIL-venster naar het menu OPTIES en klik erop
  • Navigeer naar het TRACKING-gedeelte en klik op het tabblad REQUEST DELIVERY RECEIPT
  • U kunt ook het vakje naast de optie in de bovenstaande stap aanvinken
  • Ga vervolgens verder om de e-mailtekst en andere details te voltooien
  • Als je klaar bent, klik je op de knop VERZENDEN
  • Uw bericht wordt samen met een afleveringsverzoek verzonden dat de ontvanger moet goedkeuren om de status van het bericht te kennen

We hopen dat de bovenstaande methode u heeft geholpen het genoemde probleem op te lossen. Voor andere problemen of fouten in uw mailbox hoeft u ons alleen maar te bellen op Hotmail Belgie en onze experts zullen u zo snel mogelijk antwoorden met de meest behulpzame antwoorden. Onze professionals hebben jarenlange praktische ervaring in het omgaan met gebruikersproblemen, waardoor ze het beste zijn voor de service.

 

Lees ook deze blog: Wat te doen als een Hotmail-account langzamer werkt?

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :